Z internetu w urządzeniach mobilnych korzysta około 2 miliardów ludzi na całym świecie, czyli dwie trzecie internautów, którzy mają dostęp do sieci. Co to oznacza dla właścicieli stron czy sklepów? To bardzo ważna informacja, która wymaga uwagi.
Do niedawna jeszcze nikt nie słyszał o technologii RWD, która stała się niezbędną przy tworzeniu witryn internetowych. Obecnie nie ma sensu tworzyć nieresponsywnej strony, czyli takiej, która nie otworzy się poprawnie w urządzeniach mobilnych.
Wszystko wskazuje na to, że coraz chętniej sięgamy po internet w urządzeniach mobilnych. Szukamy informacji, komunikujemy się, a nawet kupujemy. Różnorodność aplikacji jakie możemy uruchomić na zwykłym smartfonie rośnie w niesamowitym tempie.
Przy tworzeniu strony lub sklepu, niezbędnym jest uczynienie projektu responsywnym. Przysporzy to ruchu, ale też przyczyni się do sprawnego i skutecznego osiągania zamierzonych wyników. Jeśli strona czy sklep zaprojektowane i wykonane są w sposób użyteczny dla internautów mobilnych, to nie tylko potencjalny klient wykona oczekiwaną przez nas czynność, ale też powróci oraz poleci stronę czy usługę innym.
Witryny stworzone wcześniej, które nie są responsywne, polecamy poddać redesignowi oraz zakodować je od początku, ponieważ tylko takie postępowanie gwarantuje brak problemów w sieci.