![Jesteś marką zorientowaną na przyszłość?](https://ik.imagekit.io/h2kwbgbci/tr:w-414,q-80,f-webp/https://www.datocms-assets.com/13773/1639501995-jestes-marka-zorientowana-na-przyszlosc.webp)
Twoja firma musi się rozwijać i pewnie zauważyłeś, że tempo tego rozwoju jest dyktowane przez zachowania klientów. Coraz trudniej zdobyć klienta i go zatrzymać, dlatego musisz nastawić się na bezustanną obserwację i elastyczne planowanie.
Z pomocą przychodzą technologie, które mogą nie tylko rozwinąć firmę, ale zautomatyzować procesy.
Zapytaj klienta czego potrzebuje.
Jeśli masz fanpage na Facebooku i lubi go wiele osób - utwórz ankietę, zbierz informacje, dzięki którym dostosujesz najlepiej swoją ofertę.
Jeśli natomiast masz bazę mailingową, zrób testy A/B - wyślij dwie różne oferty i zobacz, która z nich będzie miała większą popularność.
Stwórz nowe środowisko.
Klient już Cię zna, ale chciałbyś mieć nowych, poszerzyć grupę docelową. Tu po raz kolejny z pomocą przychodzą innowacyjne pomysły. Możesz stworzyć aplikację na smartphona, zainwestować w promocję na Social Mediach, utworzyć nowoczesną interaktywną platformę, montować filmiki, etc. sposobów jest całe mnóstwo i wszystko zależy od Twojego celu.
Obserwuj.
Niezależnie jakie rozwiązanie wprowadzasz, zawsze obserwuj jego wyniki. Wybierz kilka metod, mierz konwersję, optymalizuj. Obserwuj trendy i słuchaj co mówią.